loading...
cm punk
cm pukk بازدید : 857 یکشنبه 18 تیر 1391 نظرات (0)

» بیوگرافی و زندگی نامه کامل سی ام پانک :

فیلیپ جک بروکس معروف به سی ام پانک در تاریخ 26 اکتبر سال 1978 در شیکاگو متولد شد. سی ام پانک در سال 1999 کارش را در کشتی کج آغاز کرد و مربی او ویلیام ریگال بود. سی ام پانک ابتدا به کمپانی Lunatic Wrestling Federation رفت ولی خیلی زود از این کمپانی جدا شد و به مدرسه کشتی کج لستیل دومینیون در شیکاگو رفت. سی ام پانک در آن کمپانی گروهی تشکیل داده بود که نام این گروه Gold Bond Mafia بود.

سی ام پانک کار خود را به عنوان یک کشتی گیر حرفه ای از سال 1999 آغاز کرد. در ابتدا اودر کمپانی های بسیار کوچک الیت داشت که بازی های درخشانش باعث شد در سال 2003 کمپانی رینگ آو آنر (Ring Of Honor) او را به خدمت بگیرد. این اولین کمپانی بزرگی است که پانک در آن کار کرده است و بسیاری از قهرمانی های این کمپانی را بدست آورد ....

» جهت مشاهده بیوگرافی کامل سی ام پانک یکی از محبوبترین استارهای دنیای کشتی کج به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


 

 

سی ام پانک در سال 2003 به لیگ ROH رفت و در آنجا پیشرفت خوبی داشت و توانست به همراه کابانا قهرمان تگ تیم این لیگ شود. پس از مدتی قرار شد که به تی ان ای برود که این هرگز انجام نشد ، مسئولان تی ان ای گفتند بدلیل اینکه او نمی تواند به عنوان هیل با تماشاگران ارتباط داشته باشد از به خدمت گرفتن او صرف نظر کردند. بعد از آن او به سراغ کمربند قهرمانی ROH رفت و به درگیری با ساموا جو پرداخت که بهترین مسابقات تاریخ ROH بود. پانک در سه بازی به مصاف ساموا جو رفت که دو مسابقه اول مساوی شد و در مسابقه اخر، ساموا جو ، سی ام پانک را شکست داد. سی ام پانک در زمانی که در لیگ ROH بود قرار بود که به کمپانی دبلیو دبلیو ای برود اما بعد از کسب کمربند قهرمانی ROH از این کار منصرف شد و در لیگ ROH به کارش ادامه داد و در آنجا به یک شخصیت کاملا منفور تبدیل شد.

 

در سپتامبر سال 2005 ، سی ام پانک به ( OVW ) او وی دبلیو رفت. اولین قهرمانی سی ام پانک در OVW با شکست KEN DOANE به دست آورد. که توانست با این پیروزی کمربند قهرمانی Television OVW را بدست آورد. جالبه بدونید سی ام پانک زمانی که در OVW بود در رسلمنیا 22 هم حضور داشت! سی ام پانک به عنوان یکی از گانگستر هایی که در شوء ورودی جان سینا ، قبل از جان سینا وارد شدن در رسلمنیا حاضر شد.

 

سی ام پانک در سال 2006 به برند ECW ای سی دبلیو ، یکی از برندهای اصلی کمپانی دبلیو دبلیو ای ملحق شد و در اولین بازی اش استیوی ریچاردز را شکست داد. در این دوران او بیشتر یک چهره محبوب در میان هواداران به حساب می آمد. او با کشتی گیرانی از قبیل مایک ناکس و هاردکور هالی درگیری داشت. پانک همچنین در یک مسابقه در مقابل جان موریسون قهرمان ای سی دبلیو قرار گرفت و توانست با شکست او قهرمان جدید ECW شود. او توانست در مقابل ایلایجا برک و بیگ ددی وی و د میز و بار دیگر در مقابل مورسون از عنوان قهرمانی خود دفاع کند ولی در پایان کمربند قهرمانی خود را به چاوو گررو با دخالت اج در آن مسابقه از دست داد.

 

سی ام پانک در رسلمنیا 24 توانست برنده مسابقه مانی این د بانک شود و بعد از آن به را درفت شد و در همون شب اول در دبلیو دبلیو ای راء ، با استفاده از امتیاز مانی این د بانک توانست با شکست ایج ، کمربند قهرمانی سنگین وزن جهان را بدست آورد. بعد از آن در مسابقه ای که با جی بی ال داشت توانست از کمربند قهرمانی خود دفاع کند. سی ام پانک تا آنفورگیون 2008 از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد.

 

بعد از آن سی ام پانک در تورنومنتی که برای کمربند قهرمانی بین قاره ای برگزار شده بود ، شر کت کرد و توانست با شکست ری میستریو به فینال مسابقات راه یابد و سرانجام در شیکاگو، محل تولدش ، با شکست ویلیام ریگال ، کمربند قهرمانی بین قاره ای را بدست آورد.

 

قبل از رسلمنیا، سی ام پانک کمربندش را به جی بی ال باخت. سپس در مانی این د بنک رسلمنیا 25 هم شرکت کرد و در اتفاقی بی سابقه، دوباره مانی این د بنک رو برد. در اکستریم رولز 2009 ، سی ام پانک با استفاده از امتیاز مانی این دبانک خود توانست جف هاردی را شکست دهد و قهرمان جدید سنگین وزن جهان شود و در مسابقه بعدی که در بش 2009 داشت با دی کیو کردن مسابقه کمربند قهرمانی خود را حفظ کرد و این باعث شد که سی ام پانک هیل شود. درگیری پانک و جف ادامه داشت و جف در نایت اف چمپینز 2009 پانک رو برد و قهرمان شد اما پانک دوباره در سامر اسلم در یک مسابقه TLC کمربند رو پس گرفت و رقابت جف هاردی و سی ام پانک به پایان رسید ، اما در انتهای بازی ، آندر تیکر به سی ام پانک حمله کرد و درگیری این دو سوپراستارز آغاز شد.... بعد از شکست درمقابل آندرتیکر و از دست دادن کمربند قهرمانی سنگین وزن ، سی ام پانک شروع به درست کردن گروهش ، S.E.S کرد و با عضو کردن لوک گالوز در گروهش ، تیمش رو تشکیل داد. سی ام پانک ادعا کرد که با زندگی استریت ادج ، تونسته لوک گالوز رو که یک عقب افتاده بود رو درمان کنه.

 

بعد از آن ، سی ام پانک وارد یک درگیری با ری میستریو شد و با به هم زدن مراسم تولد دختر ری ، یه مسابقه در رسلمنیا ترتیب داد که اگر ری می باخت ، باید عضو گروه S.E.S می شد. در رسلمنیا ، ری میستریو ، سی ام پانک رو شکست داد. بعد از رسلمنیا ، پانک چلنج ری میستریو را قبول کرد و گفت حاضره موهاش رو در این راه قرار بده و در صورت باخت موهاش رو بتراشه ، پس بین این دو یک مسابقه HAIR در اکستریم رولز برگزار شد که با دخالت عضو ماسک دار گروه S.E.S سی ام پانک موهاش رو حفظ کرد. اما باز هم این درگیری تموم نشد و این دو یه مسابقه در او د لیمیت داشتن که در آن مسابقه ، اگر پانک می باخت باید موهاش رو می تراشید و اگه ری می باخت باید عضو گروه سم ام پانک می شد. در پایان این مسابقه زیبا ، ری با رول اپ کردن پانک ، بازی رو برد و با کمک کین موهای پانک رو تراشید. در اسمکدان بعد این پی پی وی ، پانک با یه ماسک ظاهر شد و با شکست کین ، به مسابقه قهرمانی سنگین وزن در فاتال فور وی صعود کرد. سی ام پانک در مسابقه فاتال فور وی 2010 در استانه قهرمانی بود که با دخالت کین ، که به دنبال ضارب برادرش می گشت ، این شانس رو از دست داد.

 

بعد ناموفق بودن در کسب قهرمانی سنگین وزن ، سی ام پانک با بیگشو وارد درگیری شد که در این درگیری ، بیگشو، ماسک پانک رو برداشت. هفته بعد هم مسکد من این گروه به وسیله بیگشو ماسکش رو از دست داد و معلوم شد که این شخص ، جویی مرکوری بوده است. این امر باعث شد که بین این گروه و بیگشو یه مسابقه هندیکپ در سامراسلم انجام شود که بیگشو پیروز شد. بیگشو در نایت آف چمپیونز هم سی ام پانک رو شکست داد تا درگیری بین این دو تمام شود. وقتی که سرنا از کمپانی رفت و مرکوری مصدوم شد ، این گروه از بین رفت و در هفته بعد از آن در اسمکدان ، سی ام پانک در مسابقه ای که با لوک گالوز داشت او راشکست داد. بعد از آن ، سی ام پانک به راء درفت شد و در شب اول حضورش ، اون بورن رو مصدوم کرد ، اما خود سی ام پانک در برگینگ رایتز مصدوم شد و برای مدتی از مسابقات دور بود.

 

سی ام پانک برای اینکه به حضورش ادامه دهد اغلب به گزارش بازی ها می پرداخت! در اواخر ماه دسامبر او به جان سینا حمله کرد و دستش را به نشان اینکه او هم از اعضای نکسز { Nexus } هست بالا برد. مدت ها بعد طی یک داستان جالب وید برت (سرگروه گروه بزرگ نکسز که این گروه ویرانگر و پرفراز و نشیب را از مقطع تازه کاران NXT کشانده بود بالا) به مقطع اسمکداون { Smackdown } منتقل شد و روی یک حرکت جالب سی ام پانک، سر گروه این گروه را به عهده گرفت!

 

رهبر گروه نکسز جدید (سی ام پانک) اغلب کارهای عجیبی با هم گروهی های خود می کرد که آنان را ناراضی کرده بود. به همین دلیل هیت اسلاتر و جاستین گیبریل نیز به مقطع اسمکداون { Smackdown } رفتند و با وید برت و ازیکیل جکسون تشکیل گروه د کور { The Corre } را دادند و تنها دیوید اوتانگا وفادار ماند و سی ام پانک نیز افراد جدید با نام مایکل مک گیلیکاتی و هاسکی هریس و سپس مدیسون راین را آورد که اغلب این گروه شرور بودند!!

 

رقابت شدیدی بین اعضای دو گروه شرور نکسز جدید { The New Nexus } و د کور { The Corre } به وجود آمده بود. این گروه به رهبری سی ام پانک و توسط مک گیلیکاتی و اوتانگا توانسته بود عنوان قهرمانی تگ تیم دبلیو دبلیو ای { WWE Tag Team Champions } را هم بدست آورد.

 

سرانجام بدلیل اخراج سی ام پانک، این سسله چند هفته خودش سر خود کار می کرد و سپس از سوی کمپانی به حالت تعلیق در آمد. بعده ها با بازگشت سی ام پانکی که بدلیل افشای حقایقی راجب WWE اخراج شده بود، چهره محبوب و مثبتی به خود گرفته بود! برای همین طی یک استوری مایکل و دیوید برای خودشان تگ تیم جدیدی به وجود آوردند و میسون راین نیز از گروه رفت و برای همین نکسز { Nexus } که یک گروه با چهره بد بود و با شخصیت سی ام پانک دیگر مطابقت نداشت، ویران شد.

 

سی ام پانک پس از اینکه حقایقی را راجب جان سینا و WWE گفت، از کمپانی اخراج شد اما به اصرار خود جان سینا به وینس مکمن (رئیس دبلیو دبلیو ای)، وی دوباره بازگشت و قرار شد که در شیکاگو و در پی-پر-ویو مانی این د بانک 2011 { Money In The Bank 2011 } که دیگه خودش از WM جدا شده و یک رویداد جداگانه شده بود و از سری مسابقات معمولی آن (در رویداد مهم) جان سینا (C) به مصاف سی ام پانک برسر کمربند قهرمانی دبلیو دبلیو ای برود که اگر سینا می باخت اخراج می شد و پانک هم قول داده بود که اگر بازی را ببرد با کمربند به هر کمپانی دیگری خواهد رفت. (دبلیو دبلیو ای هم سعی داشت با تهدید سی ام پانک او را نگه دارد اما نتوانست) که قبل از آن هم در برگشت، سی ام پانک بسیار بیشتر از سینا مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت! و این درگیری ها و کل کل ها ادامه داشت تا اینکه در مانی این د بانک 2011 و در زادگاه سی ام پانک، جایی که یک دست همه طرفدار سی ام پانک بودند، مسابقه ای تاریخی و حیاتی بین این دو استار تاپ کمپانی آغاز شد. در این مسابقه سی ام پانک حتی 2 تا AA و دو تا STF دریافت کرد اما تسلیم نشد!!! در پایان وینس مکمن حواس پانک را پرت کرد و سینا برای بار سوم قفل اس تی اف را روی پانک اجرا کرد و وینس مکمن به دستیار خود دستور داد که زنگ مسابقه را به نفع جان سینا بزند تا حداقل سینا و تایتل را از دست ندهد اما جان سینا مانع اینکار شد! در برگشت او به رینگ، یک Go To Sleep از سی ام پانک دریافت کرد، 1...2...3 و در عین ناباوری تماشاگران و تشویق شدید هواداران شیکاگو، این سی ام پانک بود که پیروز و قهرمان جدید دبلیو دبلیو ای { WWE Champion } شد.

 

بعد از مسابقه وینس مکمن به مستر مانی این د بانک راء { Raw MR Money In The Bank } یعنی آلبرتو دل ریو گفت که از فرصت استفاده کند و همین الان کیف پولش را کش کرده و قهرمان WWE را از پانک پس بگیرد اما سی ام پانک بلافاصله آلبرتو دل ریو را زد و سپس از میان جمعیت شیکاگو از استادیوم خارج شد. (دبلیو دبلیو ای خیلی سعی کرد تا پانک را روی شخصیت بد نگه دارد اما تماشاگران او را دوست داشتند برای همین به ناچار کاراکتر او را فیس کردند!)

 

روز بعد تریپل ایچ { Triple H } که یکی از اسطوره های WWE است جایگزین پدر زن خود وینس مکمن شد (موسس و رئیس 30 ساله دبلیو دبلیو ای) و ریاست را به عهده گرفت و به جای کلمه ریاست، COO Of The WWE را جایگزین کرد. او جان سینا را بازگرداند. دبلیو دبلیو ای هفته بعد کمربند جدید را ساخت و تورنمتی را برای تعیین قهرمان جدید دبلیو دبلیو ای قرار داد که در پایان، این جان سینا بود که قهرمان کمربند جدید دبلیو دبلیو ای شد اما سی ام پانک با ظاهر و موزیکی جدید با نام کالت آف پرسونالیتی { Cult Of Personality } که جایگزین دیس فایر بورنز { This Fire Burns } شده بود به WWE بازگشت و او هم خود را قهرمان اصلی WWE می دانست. درگیری ها ادامه داشت تا در سامراسلم 2011 { SummerSlam 2011 } قرار بر این شد که سینا به مصاف پانک برود تا مشخص شود چه کسی قهرمان اصلی مهمترین کمربند کل کشتی کج می شود ؟! داور این مسابقه نیز خود HHH بود!

 

تریپل ایچ هرکاری کرد که این مسابقه مساوی تمام نشود، در پایان سی ام پانک یک جی تی اس { GTS } به سینا زد و هنگام پین کردن پای سینا روی طناب بود و طبق قانون دی کیو { DQ } باید پین متوقف می شد اما تریپل ایچ توجهی نکرد و در پایان سی ام پانک برنده مسابقه و قهرمان جدید WWE شد! ......

 

سی ام پانک در حال حاضر به عنوان یکی از محبوب ترین ستاره های دنیای رستلینگ در کمپانی دبلیو دبلیو ای و برند راء حضور دارد.

 

مشخصات:

 

نام داخل رینگ : سی ام پانک
نام واقعی : فیلیپ جک بروکز
قد : 1.85 سانتی متر
وزن : 100 کیلوگرم
تاریخ تولد : 26 اکتبر 1978 (33 ساله)
محل تولد : شیکاگو آمریکا
ملیت : ایالات متحده آمریکا
فرهنگ : استرایت ادج ... Straight Edge
آغاز رستلینگ : 1999
آغاز در دبلیو دبلیو ای : 2005

برخی از افتخارات و قهرمانی ها :

در کمپانی Independent Wrestling Association Mid-South :

5 بار قهرمان سنگین وزن IWA Mid-South

2 بار قهرمان نور سنگین وزن IWA Mid-South

در کمپانی International Wrestling Cartel :

1 بار قهرمان سنگین وزن IWC

در کمپانی Mid-American Wrestling :

1 بار قهرمان سنگین وزن MAW

در کمپانی NWA Cyberspace :

1 بار قهرمان تگ تیم NWA Cyberspace _ با جولیو نیرو

در کمپانی NWA Revolution :

1 بار قهرمان رولوشن سنگین وزن NWA

در کمپانی Ohio Velly Wrestling :

1 بار قهرمان سنگین وزن OVW

1 بار قهرمان تگ تیم OVW Southern _ با سد اسکایفایر

1 بار قهرمان تلوزیونی OVW

در کمپانی St. Paul Championship Wrestling :

2 بار قهرمان تلوزیونی نورتن استیس در SDW

2 بار قهرمان سنگین وزن نورانی نورتن استیس در SPCW

در کمپانی Ring Of Honor : 

2 بار قهرمان تگ تیم ROH _ با کولت کابانا

1 بار قهرمان جهان در ROH

در کمپانی World Wrestling Entertainment :

1 بار قهرمان ECW

3 بار قهرمان سنگین وزن جهان در WWE

2 بار قهرمان WWE

1 بار قهرمان تگ تیم جهان در WWE _ با کوفی کینگستون

1 بار قهرمان بین قاره ای در WWE

2 بار MR Money In The Bank _ در سال 2008 و 2009

برنده جایزه اسلمی آوادرز " لحظه خدای من! " در سال 2008

برنده جایزه اسلمی آواردز " شوک سال " در سال 2009

برنده جایزه اسلمی آواردز " لحظه نفرت انگیز " در سال 2010

و قهرمانی های دیگر .....

در کمپانی Wrestling Observer Newsletter :

5 استار متچ: سی ام پانک دربرابر ساموا جو در ROH , در 16 اکتبر 2004 || یکی از بهترین مسابقات کشتی کج 

5 استار متچ: جان سینا (C) دربرابر سی ام پانک { قهرمانی WWE } , در 17 جولای 2011 || از بهترین مسابقات

برنده عداوت سال 2009 . سی ام پانک دربرابر جف هاردی 

برنده بهترین حیله سال 2009

رتبه سوم در بین 500 کشتی کج کار برتر جهان در سال 2010 !!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما حدف ایجی از این کار ها چیست
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 579
  • بازدید کلی : 13,375
  • کدهای اختصاصی
    سلام من سایت رو برای هواداران بهترین کشتی کج کار جهان درست کردم یعنی همون سی ام پانک و از شما خوهش می کنیم که در این سایت عضو شوید تا به تمام دنیا ثابت شود که ایرانیان سی ام پانک را دوست دارند